miércoles, 10 de diciembre de 2014

Capitol 5

 Capitol 5.
En un principi no va cedir  però va insistir molt i li va contar amb tant de detall el que ocurrie fora que no li va quedar altra que creure-la.
    
JONES:-Es broma?

PAMELA:Tonar-li la trompa al xic.Que pesat ets amb el mateix.

JONES:-Val et crec.Que fem?

PAMELA:Jo vaig a intentar arribar amb vida on estan els demés refugiats.

JONES:Després de tirar-te damunt meua et marxes com si no hagués passat res?

PAMELA:No,si vols et convide a un cafè.

JONES:-Ho anote per si de cas sortim amb vida d'aquesta.Me'n vaig amb tu.

PAMELA:Com em mosseguen per la teua culpa em menjare el teu cervell primer. Encara que em quede amb fam.

Pamela li va explicar una serie de coses que tenia que fer per a no cridar l'atenció dels zombies.Quan Jones va comprendre el que Pamela li va explicar es van decidir a eixir del bany.

No hay comentarios:

Publicar un comentario